1060041106 |
Escola, acció i art |
2018-2019 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
14/11/2018 - 8/5/2019 (15 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ESC Josep Maria de Sagarra |
|
pg. Vall d'Hebron, 64-70 (Barcelona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Gràcia
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aquesta activitat formativa suposa un nou pas endavant en la formació artística del claustre des de l’experiència orgànica i matèrica que permeti transferir als infants la vivència de l’art i l’assoliment de les competències amb una metodologia que potencia la creativitat i el pensament crític.
|
| |
Objectius |
1. Articular la nostra relació amb el món a través de les eines que ens ofereix l’Art Contemporani
2. Conviure de forma inclusiva a través del coneixement d’algunes pràctiques artístiques.
3. Aprendre a través del procés creatiu com a valor en si mateix.
4. Qüestionar els criteris de normalitat i de diferència
|
| |
Continguts |
1. L’art com a element per interactuar amb el món on vivim.
2. L’art com a interpel·lador per estar en un perpetu qüestionament sobre el coneixement del món i de com ens relacionem amb ell i amb els altres.
3. El mestre com a productor i generador de processos culturals i creatius.
4. Sorpresa i estranyament com a eines d’aprenentatge per sortir de la zona de comfort.
|
| |
Formador/a |
Cloe Masotta
|
| |
Avaluació |
- Seguiment de l'assistència
- Seguiment de les tasques que es demanen a cada sessió.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 80% de les sessions presencials i presentació de les propostes d'activitats pels altres requisits.
Es requerirà un qüestionari de satisfacció.
|
| |
E-mail |
crp-gracia@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
14/11/2018 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dimecres |
16/01/2019 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dimecres |
06/03/2019 |
1700 |
1900 |
Sessió 4 |
dimecres |
03/04/2019 |
1700 |
1900 |
Sessió 5 |
dimecres |
08/05/2019 |
1700 |
1900 |
|
| |